Reference predori
Projektna dokumentacija: PGD, PZR, PZI, POV
Investitor: DARS, Družba za avtoceste v Republiki Sloveniji d.d.
Značilnosti objekta: Predor je dvocevni dvopasovni, dolžine L=360 m
Del avtocestnega odseka A5 Maribor – Madžarska meja (Sp. Senarska – Cogetinci) je tudi dvocevni predor Cenkova. Posebnost predora je majhna medosna razdalja, ki je narekovala gradnjo predorskih cevi z izvedbo vmesnega rova. Predor je bil v celoti izveden z mehanskim izkopom s predorskim bagrom in po principih NATM. Za naročnika smo izdelali vse faze projekta.
Projektna dokumentacija: PGD, PZR, PZI, PID, POV
Investitor: DARS d.d.
Naročnik: DARS d.d.
Značilnosti objekta: Predor je dvopasovni z odstavnim pasom, dolžine L=260 m
Leva cev predora Ljubno, ki se nahaja na avtocestnem odseku Peračica – Podtabor, je bila zgrajena leta 2007. Medosna razdalja med obstoječo desno in novo levo predorsko cevjo znaša 42 m. Izgradnja predora je bila načrtovana po principu NATM. Glavne posebnosti pri načrtovanju izgradnje predorske cevi so se izkazovale v specifičnih kemijsko-fizikalnih lastnostih sivice (hribinske plasti) kot so nabrekanje in vsebnosti pirita, ki predstavlja nevarnost za sulfatno korozijo betona. Debelina načrtovane primarne obloge je znašala 30 cm, izkop profila pa je bil razdeljen posebej na kaloto in skupaj stopnico ter talni obok. Leva predorska cev predstavlja v predorogradnji izven urbanega področja redkost, saj je sekundarna obloga debeline 35 cm armirana zaradi možnih spremenljivih reoloških lastnosti okoljne hribine. Predor postavlja na prvo mesto tudi izvedba zunanje ureditve predora z armirano zemljino, ki skupaj s širšo okolico prestavlja enotno arhitektonsko celoto.
Projektna dokumentacija: IDP, PGD, PZR, PZ
Investitor: DARS d.d.
Naročnik: DARS d.d.
Značilnosti objekta: Predor je dvopasovni z odstavnim pasom, dolžine L=260 m
Obstoječa desna cev predora Ljubno, ki je bila v uporabi cca.40 let je bila v sklopu zasnove avtocestnega programa predvidena za rekonstrukcijo kot del avtocestnega odseka Peračica – Podtabor. Med osna razdalja med obstoječo desno in novo levo predorsko cevjo znaša 42 m. Izvedba rekonstrukcije predora z razširitvijo obstoječega profila na dvopasovni profil z odstavnim pasom je bila načrtovana po principu NATM. Tako kot pri levi predorski cevi, glavne posebnosti pri načrtovanju izgradnje predorske cevi izhajajo iz specifičnih kemijsko-fizikalnih lastnostih sivice (hribinske plasti) kot so nabrekanje in povzročanje sulfatne korozije betona. Debelina načrtovane primarne obloge je znašala 30 cm, razširitev profila je bila razdeljena posebej na kaloto in skupaj stopnico ter talni obok. Rekonstrukcija takšne vrste je prva v slovenskem prostoru. Tako kot pri levi cevi bo zunanja ureditev predora izvedena z armirano zemljino, ki bo skupaj z levo cevjo in okolico prestavljala enotno arhitektonsko celoto.